Nu sitter ...

Nu sitter jag här och har kommit hem från en "Klassfest" ingen riktig klassfest men Lina som gick i klassen hade fest och klassen var bjuden hihi.Jag och Isabella bestämde oss för att dra oss dit, vi stannade en stund.När vi stod och väntade på bussen påväg hem, stod det en kille som också skulle ta bussen.Vi fick för oss att börja prata med honom. (PS. Jag och Isabella har en väldigt speciell humör) Jag skrattade hela tiden åt roliga saker men han verkar inte uppskatta vår humör.TILLS EFTER ETT STUND! Yes NU drog vi med honom på bussen och tvingade? med honom mot vårt håll. En rolig liten promenad hade vi. tick tack nu är kl mycket. Nu ska jag kila iväg och tvätta av sminket och lägga mig i sängen!


PA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0