Balmain :'(

Har inte uppdaterat mig alls! JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN 16 MARS!!!!!!!! Fyfan vad nervös jag var! Jag var helt säker på att jag skulle kugga! Har varit ute och kört!Skit kul :D Nu är det överstökat.. idag så gjorde jag högskoleprovet från 8:30 -16.10. Jag tyckte att det var svårt, tiden räckte inte alls till. Det gick så snabbt och jag var så stressed, nåväl jag gjorde detta bara för att försöka mig på det. Hade absolut inte pluggat innan.Jag ska göra den igen! Ska förbereda mig rejält. En annan sak. Jag har blivit tokig i Balmains kolletion och är verkligen ett STORT fan.Har alltid gillat denna stilen, men har aldrig vetat vart jag kan köpa saker i den stilen.Men det tråkiga är att inom kort så kommer vi hitta nitar och strass ÖVERALLT och det kommer bli så jävla uttjatat! Kläderna är så dyra, har absolut inte råd till något plagg överhuvudtaget :( skorna jag vill ha kostar över 14.000 kr.
Klädkedjan Zara satsar på Balmain-inspirerat i vår, med figurnära silhuetter, turkosa toner, rockig style, nitar och strass.!! :D Tänkte köpa ett par fina pumps jag såg på gojane. Och själv limma på nitar strass.Så att det blir lite mer "speciellt" haha . En sak är säker ialla fall.Jag ska ha en balmain inspirerad klänning på min student! :)















































Har aldrig velat ha ett par skor så som jag vill ha dessa!! Klänning är otroligt vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0