Uppkörningen :(

Hej! Just nu mår jag jätte dåligt, jag känner hur hjärtat slår.Jag kommer kräkas närsomhelst.. och nej jag är inte sjuk, jag har uppkörningen imorgon! Jag har haft denna känslan rätt länge nu. Jag VET att jag inte kommer klara det! Och jag vet att jag inte borde ha denna inställningen men jag kan verkligen inte hjälpa det,har försökt att tänka positivt men.. Jag kan inte ens säkerhetskontrollerna?!? och massa annat kan jag inte heller.Jag vet att jag kan köra. Men när jag blir nervös eller pressad då kan jag glömma nästan ALLT. Jag överdriver inte.Jag glömde vilken skylt jag skulle titta på när jag skulle följa en väg och i vilka speglar jag ska titta i.ÖH hur normalt är det!? Vill bara få detta överstökat.Att ta körkort är INTE roligt. I början var jag jätte exalterad och glad. Mår verkligen jätte dåligt, jag gör detta för att min pappa vill det.Om jag inte klarar det så måste jag göra om teorin.men nu ska jag ner till tvättstugan och tvätta, jag kommer dock inte kunna sova i natt!!!  åhh jag vill inte!
ADJÖ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0